Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020

Οδηγίες για την Ηλεκτρονική Ψηφοφορία του Σαββάτου 01 Φεβ. 2020


1. Έχω ανοιχτό το email με το οποίο θα ψηφίσω προκειμένου να δω το link που θα μου σταλεί για να επιβεβαιώσω την ψήφο μου...

2. Η διεύθυνση (link) μέσω της οποίας θα διεξαχθεί η ψηφοφορία είναι η: https://syndesmossse1983.survey.fm/ekloges-syndesmoy-sse1983

3. Γράφω το email μου στο κενό τετραγωνάκι και στην συνέχεια πατάω Υποβολή Email:


4. Ψηφίζω για Διοικητικό Συμβούλιο, υποχρεωτικά, από 1 έως 7 ψήφους και πατάω ΣΥΝΕΧΕΙΑ:


5. Ψηφίζω για Εξελεγκτική Επιτροπή, υποχρεωτικά, από 1 έως 3 ψήφους και πατάω ΤΕΛΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ:


6. Μου εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα και πάω στο ανοιχτό email μου (βλέπε α/α 1) για να εντοπίσω το εισερχόμενο μήνυμα:


7. Στα εισερχόμενα του email μου βρίσκω το εισερχόμενο μήνυμα Crowdsignal [Confirm Response] ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΣΕ 1983 και πατάω κλικ για να το εμφανίσω (ΠΡΟΣΟΧΗ: Υπάρχει περίπτωση σε κάποιους να πάει στα ανεπιθύμητα, οπότε τότε θα πάτε και θα το κάνετε Μη ανεπιθύμητο):


8. Στη συνέχεια κάνω κλικ στο Confirm survey response! (άσπρα γράμματα σε μπλέ φόντο):


9. Τέλος μου εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα (Survey Completed) με το οποίο επιβεβαιώθηκε η ψήφος μας και είμαστε έτοιμοι:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου